Alla inlägg den 30 augusti 2014

Av Malwa - 30 augusti 2014 11:45

Idag var vi på ett väldigt spännande ställe.

Först skulle man stå i en lång kö med en massa hundar och människor.

Jag var jätteduktig, sa Husse och Matte, för jag sa inte ett ljud till varken hundar eller människor i kön.

Sen gick vi iväg till ett ställe med en massa tält, där hundar och människorna gick fram och tillbaks, fram och tillbaks. Där skulle jag sitta mellan deras stolar, och tydligen inte göra någonting.

Jag försökte titta på dem flera gånger ifall de kunde tala om vad jag skulle göra, men tydligen var jag jätteduktig ju mindre jag gjorde. Då fick jag till och med godis. Jag var så trött så till slut somnade jag nästan.

 

Presentation

Hej!
Jag heter Malwa och är en Berner Sennenhund. Jag bor på Gotland. Här skriver jag och lägger in bilder på mig och min flock. Skriv gärna en kommentar när du kikat in! Den 9 augusti fick jag valpar. Om du är intresserad av en valp, klicka här

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards