Alla inlägg under maj 2013

Av Malwa - 26 maj 2013 21:15

Både igår och idag kom min blivande matte och husse och besökte mig och mina syskon på kenneln.

Trots att jag höll mig lite i bakgrunden, så valde de mig. Vilken TUR!

Jag tror att det var min strategi att inte bitas så himla hårt, som lyckades.

Sen hade ju min kennelmamma mig som favorit, ända sen jag kom ut ur min hundmamma som tik nummer ett, och de sa nåt om att jag var sötast också.

Jag vet inte, jag tycker vi är ganska lika.

Vi är 5 och en halv vecka nu.

 


Kan ni se vem som är jag...?

 

 

 

 


Jag biter lite försiktigt i husse och tar sen en liten mannekängrunda i valphagen.

 

 

 

 

 


Varför anstränga sig och stå och dricka, när man kan ligga ner...

När ett syskon är törstigt är jag artig och lämnar över platsen.

Man blir ju lite trött, så jag somnar och ställer gärna upp som huvudkudde åt en av syrrorna.

(Det är inte jag som gnäller i bakgrunden)





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej!
Jag heter Malwa och är en Berner Sennenhund. Jag bor på Gotland. Här skriver jag och lägger in bilder på mig och min flock. Skriv gärna en kommentar när du kikat in! Den 9 augusti fick jag valpar. Om du är intresserad av en valp, klicka här

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards